Salam 1 Malaysia!
Yay! Syukur Alhamdulillah. Hanya dengan menjadi LIKER ke 1000 untuk fanpage FB Ilusif Kreatif, dua T-Shirt round neck jatuh ke tangan Dent Dento. Bungkusan Pos Laju t-shirt tersebut telah selamat sampai ke alamat Kolej Rahim Kajai, UKM pada 3 April 2012 dan baru sahaja dituntut di pejabat KRK sebentar tadi (4.30 petang, 4 April 2012). Jutaan terima kasih diucapkan kepada pihak Ilusif Kreatif (Abdul Baasit Musaddiq) yang bermurah hati untuk menghadiahkan t-shirt keluaran syarikat mereka. HEHE.


Tapi, kalau nak tahu, saya menang dengan menggunakan strategi nakal LOL! Saya sudah mengelike fanpage Ilusif Kreatif beberapa hari sebelum mereka mencari LIKER ke 1000. Maksudnya saya adalah LIKER ke 900-an. Pada 17 Mac 2012, saya terperasan status FB Ilusif Kreatif yang bertulis begini 'Jom..kami ingin memberikan T-shirt kepada "Liker" yang ke-1000..Sebar-sebarkan post ini...=)'. Lalu saya bertanya samada bolehkah saya UNLIKE dan kemudian LIKE semula fanpage tersebut supaya saya menjadi LIKER ke 1000. Mereka tidak menjawab dan hanya mengelike komen saya. Lalu saya teruskan strategi saya dengan mengajak 3 orang kawan untuk mengelike fanpage tersebut supaya menjadi 999 likers (ketika itu ada 996 likers) dan saya bakal menjadi liker ke 1000. Hasilnya, saya berjaya! Sejurus selepas itu, pihak Ilusif Kreatif membalas komen saya dengan ayat 'Dent Dento TerBaek!' HAHA. Sukelettew! Dapat 1 T-Shirt percuma! Kemudian proses pemberian maklumat diri, alamat dan saiz t-shirt pun bermula. Terima kasih sekali lagi Ilusif Kreatif dan juga kawan-kawan yang tolong like jugak! HEHE.


Alkisahnya lagi, pada 26 Mac 2012, saya saja gatai-gatai nak tanya kat Ilusif Kreatif samada betul ke saya menang. Lalu mereka memohon maaf atas kelewatan hadiah, dan menghadiahkan 1 lagi t-shirt menjadikan semuanya dua t-shirt percuma! YAY. Terima kasih!

Atas kemurahan hati pihak Ilusif Kreatif, saya sedia untuk mempromosikan perniagaan anda, jadi kepada semua, marilah mela
wat laman sesawang dan mengelike fanpage Ilusif Kreatif di FB. Belilah barangan buatan mereka. HEHE. Sekian, bye.

Oh, lupa! Sehelai T-Shirt lagi tu Faris Tengku Anom dah chop! HAHA.

Sumber :
Gambar T-Shirt - Sendiri
Banner di Laman Sesawang Ilusif Kreatif - 
http://ilusifkreatif.com/
Fanpage FB Ilusif Kreatif - http://www.facebook.com/IlusifKreatif 

0 komen ϟ lettew:

Post a Comment