Salam 1 Malaysia

Yay & Syukur Alhamdulillah. Saya telah dianugerahkan dengan 'Anugerah Jasa Terbilang' oleh Kolej Rahim Kajai sempena penganjuran Malam Anugerah Kolej Rahim Kajai (MARAK) 2012, 7 Mei 2012 di DECTAR, UKM. Ini adalah majlis makan malam pertama yang mengutamakan anugerah besar-besaran yang mana kali ini diketuai oleh kakak Noorhazwani Daud. Terharu juga dan terima kasih banyak-banyak Kolej Rahim Kajai dan tenaga kerja MARAK 2012 yang memilih saya yang lanjut ini untuk diberi penghargaan. Dapat trofi dan sijil YAY! Tahniah juga kawan-kawan lain yang dapat pelbagai anugerah seperti Kay Shazwan, Fahmi Masrom, Sayza Azidin, Ann Lu, Fahmi Abdullah, Saidah Umairah, Azam Rozain, Anis Hanisah, JAKSA-JAKSA dan Felo Effa :D

Saya akui saya tidak banyak menyumbang tetapi memang terdetik hati saya ketika suatu masa yang lalu untuk menolong kak Wani yang ramah lagi nakal. MUAHAHAHA. Inilah anugerah persendirian yang terbesar sejak berada di KRK selepas Anugerah Pelajar Lelaki Popular MEDiK 2011 (nak jugak bagitauuuu). :P Dan nampaknya pengajian saya di UKM bakal melabuhkan tirainya, dan pastinya saya akan merindui setiap kenangan suka duka di KRK dan kenalan dari senior sejak tahun satu hingga junior ketika saya di tahun kelima ini. Semoga ukhwah kita akan sentiasa kukuh dan selamat berjaya di masa akan datang. Jangan segan-segan untuk berbakti kepada KRK. Sekian, terima kasih. :D

Sumber :
Gambar - Persendirian
Group FB MARAK 2012 - http://www.facebook.com/groups/257784597633633/

0 komen ϟ lettew:

Post a Comment