Salam 1 Malaysia

Ini ialah promosi tempahan T-Shirt rasmi bagi program Malam Anugerah Kolej Rahim Kajai (MARAK) 2012, anjuran Sekretariat Bendahari JAKSA Kolej Rahim Kajai UKM. Harga bagi seunit T-Shirt ialah RM20 yang mana menampilkan rekabentuk grafik hasil pengubahsuaian oleh saya. Bahagian hadapan T-Shirt ditampilkan logo rasmi MARAK manakala di bahagian belakang pula terdapat Tema bagi program ini.

Sesiapa yang ingin membuat tempahan, bolehlah hadir di meja kaunter penempahan T-Shirt di Foyer Kolej Rahim Kajai, UKM pada hari Ahad (22 April 2012), pukul 9 hingga 10 malam. Tempahan haruslah dibuat segera kerana pada hari Isnin akan dimulakan proses pengiraan jumlah unit T-Shirt yang ditempah dan seterusnya rekabentuk grafik dihantar ke syarikat percetakan T-Shirt. Ketika di kaunter penempahan, anda dikehendaki menulis nama penuh, nombor telefon, maklumat saiz T-Shirt dan seterusnya melangsaikan bayaran penuh RM20. Hanya wang kecil dan secukupnya akan diterima pada ketika itu.

Jadi, rebutlah peluang untuk membeli T-Shirt ini sekarang dan uar-uarkanlah kepada rakan-rakan anda juga. Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi saya di sini dan di laman Facebook. Sekian, selamat membeli!

Sumber :
Gambar Rekabentuk Grafik T-Shirt - Persendirian

0 komen ϟ lettew:

Post a Comment