Salam 1 Malaysia

Yay & Syukur Alhamdulillah. Saya juga telah memenangi tempat pertama dalam pertandingan mereka poster anjuran Fiesta Sains & Teknologi. Poster yang perlu dihasilkan dalam bentuk jpeg dan saiz A3 itu haruslah mengandungi slogan 'Hentikan Tangisan, Selamatkan Bumi Syria' bersempena dengan keprihatinan FST terhadapan pergolakan yang berlaku di Syria. Kemenangan tersebut membawa pulang hamper makanan yang mana tidak sempat saya muat naik gambarnya di sini hehe. Dan tiada juga gambar yang diambil ketika sesi penyampaian hadiah ekoran kesibukan melampau menari di foyer KRK. Haha.


Dan inilah poster ringkas yang saya hasilkan menggunakan dua gambar yang saya ambil di Google Images. Saya cantumkan mengikut citarasa saya sesedap rasa dan menambah mood berapi menggunakan Pixlr-o-matic. Mohon anda jangan kritik. :P

Sekian, itu saja. Terima kasih penganjur!

Sumber :
Poster - Persendirian
Gambar dalam Poster - Google Images
Fanpage FB Fiesta Sains & Teknologi - http://www.facebook.com/fstfiesta

0 komen ϟ lettew:

Post a Comment